odchudzanie do wakacji

Jak schudnąć do wakacji? Przygotowanie sylwetki do lata.

Niezadowolenie z własnej sylwetki to rzecz całkowicie powszechna. Boryka się z nią nawet połowa Polaków. Zwykle problemem jest nadwaga i otyłość, czyli nadmiar tkanki tłuszczowej w organizmie.

Zbyt duża ilość tkanki tłuszczowej stanowi nie tylko problem o charakterze estetycznym, jest także sporym zagrożeniem dla prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu, a w szczególności – układu sercowo-naczyniowego.

Zdążyć przed latem, czyli jak schudnąć w cztery miesiące?

Już za cztery miesiące pierwszy dzień lata. Wysokie temperatury sprawiają, że zrzucamy coraz więcej ubrań, co może uwypuklić nasze defekty. Niestety.

Na całe szczęście – masz jeszcze całkiem sporo czasu. Przez cztery miesiące można zredukować nawet naście kilogramów. Wszystko zależy od Ciebie – Twojego zaangażowania oraz samodyscypliny.

Musisz przede wszystkim zadbać o:

  • Odżywianie – Twoja dieta powinna być przede wszystkim zdrowa. Unikaj fast-foodów, słodyczy i słodkich napojów. Zadbaj o regularność podawania posiłków i jedz w myśl zasady „częściej, ale w mniejszych porcjach). Pamiętaj również o pełnowartościowości jadłospisu.
  • Ćwiczenia – trening ma na celu zwiększenie zapotrzebowania na energię i zmuszenie organizmu do pozyskiwania jej z materiałów zapasowych w postaci tkanki tłuszczowe. To, co powinno cechować dobry trening na odchudzanie to: umiarkowana intensywność, progresywność, kilkudziesięciominutowa objętość oraz regularność.
  • Suplementację – stosowanie środków uzupełniających dietę nie jest konieczne, ale jak najbardziej wskazane. Wszakże, badania dowodzą, że rola suplementacji jest coraz większa.

Ile mogę schudnąć do wakacji?

Tak naprawdę wyniki uzyskiwane przy redukcji kilogramów są wielce zależne od nas samych. Dyscyplina, konsekwencja i przede wszystkim – regularność. To klucz do osiągnięcia dobrych wyników.

Należy przy tym mieć na uwadze, że każdy organizm reaguje inaczej. Oznacza to, że taki sam jadłospis może przynieść różne rezultaty u dwóch różnych osób.

Co stosować, aby schudnąć? Polecamy zieloną herbatę!

W dzisiejszych czasach bardzo wiele osób zmienia swój tryb życia na zdrowszy. Bardzo duży wpływ na ten trend ma edukacja społeczna, tudzież kampanie finansowane z budżetu Państwa, które informują ludzi o konsekwencjach wynikających z nieprawidłowego żywienia czy brak aktywności fizycznej.

To wszystko sprawia, że bardzo szerokie grono osób nie tylko zmienia dietę i podejmuje trudy treningu, ale także uzupełnia swój organizm różnymi dobroczynnie działającymi środkami. Jednym z preparatów po który społeczeństwo sięga dosyć często jest zielona herbata.

Zielona herbata – właściwości i działanie

Zielona herbata, a konkretniej susz ziołowy z zielonej herbaty to środek, który wykorzystywany jest jako lek/suplement od dawien dawna. Początkowo stanowił tylko i wyłącznie napój o działaniu pobudzającym, dzisiaj wykorzystywany jest również jako środek:

  • wspomagający pracę układu krążeniowego
  • wspomagający leczenie zapalenia spojówek
  • ograniczający ryzyko wystąpienia nadciśnienia
  • wspomagający pracę układu trawiennego
  • przyśpieszający metabolizm

Spora popularność jest efektem przede wszystkim właściwości odchudzających. To za sprawą znaczącego wpływu na odchudzanie zielona herbata jest tak popularna. Nie ma się temu co dziwić, w końcu z nadwagą boryka się około 40-50% cywilizowanej społeczności.

Zielona herbata – jak stosować, dawkować i parzyć?

Na wstępie pragniemy zauważyć, że aktualnie zielona herbata dostępna jest także w formie tabletek (kapsułek zawierających ekstrakt z zielonej herbaty). Skuteczność obu form (naparu i tabletek jest bardzo podobna).

Zieloną herbatę należy stosować dwa razy na dobę. W przypadku naparu za porcję uznaje się kubek (200-250 ml). Jeśli zaś chodzi o zieloną herbatę w tabletkach, to zaleca się dawkować zgodnie z zaleceniami producenta (informacje zawarte są na ulotce konkretnego produktu).

Parzenie zielonej herbaty jest bardzo proste. Na każde 2-3 czubate łyżki suszu ziołowego przypada 1l gorącej wody. Zielona herbata powinna się parzyć około osiem minut. Środek można dowolnie doprawiać (miód, cytryna, cukier).

Dodaj komentarz